loading...
جورواجور
حجت بازدید : 45 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

نمایندگی تراست شیراز کجاست؟

کولر گازی و اسپیلت تراست TRUST یکی از خوشنام ترین برندهای کولر گازی ایران است که نمایندگی اصلی آن در معالی آباد شیراز واقع شده است. فروش کولر گازی با 5 سال گارانتی و نصب رایگان تنها گوشه ای از مزایای شرکت تراست است.

معرفی نمایندگی تراست شیراز و خدمات آن

شرکت تراست با نام توانگر اعتماد پاسارگاد سالهاست که با فروش برند TRUST و به واسطه کیفیت بالای محصولات و همچنین خدمات بسیار خوبی که به مشتریان ارائه میکند توانسته است جایگاه خود را در بازار سیستم های تهویه مطبوع ایران پیدا کند.

انبار مرکزی تراست در شیراز (نمایندگی تراست شیراز)
انبار مرکزی تراست در شیراز (نمایندگی تراست شیراز)

از مهترین محصولات شرکت تراست میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کولر گازی دیواری
  • اسپیلت 9 هزار تا 100 هزار
  • چیلر
  • فن کوئل

یکی از چالشها در زمان خرید کولر گازی و اسپلیت، مشخص کردن ظرفیت مناسب برای فضای مورد نظر است به شکلی که با کمترین هزینه بتوان سرمای دلخواه را دریافت کرد. از اینرو شرکت تراست در نمایندگی معالی آباد شیراز، این امکان را فراهم کرده است که کارشناسان بصورت کاملا رایگان قبل از خرید به محل شما مراجعه کرده و فضای شما را بازدید میکنند و بهترین ظرفیت متناسب با محل را به شما پیشنهاد میدهند.

مزایای خرید از نمایندگی تراست در معالی آباد شیراز

  • خرید بدون واسطه کولر گازی و اسپلیت با قیمت نمایندگی
  • کارشناسی رایگان محل قبل از خرید
  • نصب کولر گازی تراست بصورت رایگان
  • 5 سال گارانتی کمپرسور کولرهای TRUST
  • 18 ماه گارانتی قطعات دستگاه
  • گارانتی معتبر با خدمات پس از فروش حرفه ای
  • 5 هزار متر سوله انبار قطعات و محصولات در خود شیراز

چطور با نمایندگی تراست شیراز ارتباط بگیریم؟

تنها نمایندگی رسمی تراست در معالی آباد شیراز قرار دارد که فروش کولر گازی و اسپیلت را با قیمت نمایندگی و با امکان نصب رایگان و گارانتی 5 ساله انجام میدهد. برای خرید از نمایندگی تراست شیراز با شماره ۰۹۱۷۷۱۶۳۹۰۹ تماس بگیرید.

منبع: https://iraniju.ir/trust-shiraz

حجت بازدید : 57 دوشنبه 13 تیر 1401 نظرات (0)

یکی از انواع مهریه، مهریه عندالاستطاعه است، و خب سوال مهمی که در اینجا مطرح است این است که؛ اگر زوجین عندالاستطاعه بودن مهریه را انتخاب کنند چه حکمی دارد؟ و به چه شکل زوجه میتواند مهریه خود را دریافت کند؟

مهریه عندالاستطاعه چیست؟

اگر برای مهریه شرط عندالاستطاعه بودن درج شده باشد، زن تنها در صورتی میتواند اقدام به دریافت مهریه کند که شوهرش مالی غیر از مستثنیات دین داشته باشد. این مال میتوند منقول باشد مثلا خودرو، یا پولی که در بانک است؛ و میتواند غیر منقول باشد مثل ملک.

اگر زوجین عندالاستطاعه بودن مهریه را انتخاب کنند چه حکمی دارد؟
اگر زوجین عندالاستطاعه بودن مهریه را انتخاب کنند چه حکمی دارد؟

اگر شوهر کارمند باشد، در این صورت میتوان حقوق او را بعنوان مهریه توقیف کرد که البته بستگی به اینکه فرزند دارد یا خیر، میزان یک چهارم(1/4) و یا یک سوم (1/3) حقوق را میتوان برای مهریه عندالاستطاعه در نظر گرفت.

در مهریه عندالاستطاعه امکان استفاده از ماده 3 قانون محکومیت ها مالی ، یعنی گرفتن حکم جلب برای شوهر وجود ندارد.

توجه داشته باشید که زوجین بعد از ازدواج نیز میتوانند با توفق یکدیگر مهریه را به عندالمطالبه یا به عندالاستطاعه تغییر دهند.

اگر مهریه عندالاستطاعه باشد حکم چیست؟

زمانی که زن میپذیرد که مهریه عندالاستطاعه باشد، یعنی که پذیرفته است که در زمان عقد شوهرش توانایی مالی برای پرداخت مهریه ندارد و با علم به این موضوع به عقد مرد در آمده است.

و در هر زمانی که زن قصد وصول مهریه اش را داشته باشد ابتدا باید تمکن مالی شوهر را به دادگاه ثابت کند.

مورد دیگری که وجود دارد در خصوص حق حبس است. زمانی که مهریه عندالاستطاعه باشد زن امکان استفاده از حق حبس را ندارد و نمیتواند از تمکین اجتناب کند، در حالی که در مهریه عندالمطالبه زن میتواند تا زمانی که مهریه خود را دریافت نکرده است از تمکین اجتناب کند.

منتشر شده در: https://afshinemoradi.com/if-the-couple-chooses-the-dowry-when-they-can-afford-it/

حجت بازدید : 68 سه شنبه 04 آبان 1400 نظرات (0)

بهترین سئوکار برای سئو سایت در کرج: دوست من سئوی سایت یک کار کاملا تخصصی است و هم به تجربه نیاز دارد هم به علم روز و شناخت بالا از الگوریتم های گوگل، پس اگر دوست داری در برابر هزینه ای که پرداخت میکنید، نتیجه هم بگیرید ، حتما و حتما سئوی سایت خود را به یک سئوکار متخصص و با رزومه بدهید.

سئو چیست؟ what is seo

 بهینه سازی سایت یا سئوسایت برای موتورهای جستجو یکی از اهدافی است که با توجه به استانداردهای گوگل انجام می شود و سبب افزایش جذب مخاطب خواهد شد. 
فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، می توان به کلمات به کار رفته در متن، محتوا ولینک های ورودی به سایت از سایت های دیگر اشاره کرد. بعبارتی داشتن اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو می نامند.

سئو در کرج تخصص ماست : seo in karaj برای اینکه بازخورد خوبی از سئوی خود بگیرید ، کافی است نمونه کارها و رزومه سئوکار را بررسی کنید. یا با ما تماس بگیرید 09222923264 و یا به https://seodarkaraj.ir/ مراجعه کنید.


 شاید برایتان سوال باشد که سئو دقیقا چیست و چه کاربردی دارد؟

بعبارتی سئو مجموعه فعالیت های هستند که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا صورت می گیرد تا جایگاه بهتری در نتایج گوگل بدست آورند و سبب جذب بازدید کنندگان زیادی به سایت خود شوند.


 مفهوم اصلی سئو مستقیما و به تنهایی برای جلب رضایت موتورهای جستجو نیست بلکه رضایت کاربران و نگه داشتن مخاطب در سایت از اهمییت بیشتری برخوردار است.
 در سال های اخیر سیاست گوگل برپایه نظرات و انتظارات کاربران بنا شده است.

خدمات سئو در کرج
تاثیرات رفتار کاربران بر سئو چیست؟ سئو سایت کرج تخصص ماست

الگوریتم های جدید گوگل بخصوص الگوریتم RankBrain تلاش می کند تا رفتارهای کارابران را در زمان جستجو آنالیز کند و با توجه به رتبه بندی، نتایج  را بهینه کند.
هنگامی که کابر کلمه یا عبارتی را در گوگل جستجو می کند. یک یا چند نتیجه را در پیشنهادات گوگل انتخاب خواهد کرد و این به معنی است که گوگل به درخواست های کابران توجه زیادی خواهد کرد.

برای مثال زمانی که یک سایت دارای رتبه پایین در نتایج گوگل باشد اما کاربران زیادی روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه سایت را بهبود می بخشد.
 بازه زمانی که کاربری به یک سایت مراجعه می کند تا سایت بعدی دارای اهمییت زیادی است
از زمانی که کاربر به سایت وارد می شود تا زمانیکه همان عبارت را مجددا در گوگل جستجو می کند Dwell Time گفته می شود.


اهمییت سئو در چیست؟ بهینه سازی سایت در کرج را از ما بخواهید.

 اکثر کاربران اینترنتی صفحات خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، یاهو و بینگ پیدا می کنند.
 به همین دلیل سئو سایت که برپایه اصول صورت گیرد راه درستی برای رسیدن به افزایش مخاطب سایت شما خواهد بود.
 با توجه به سئو موتورهای جستجو همان چیزی را ارائه می دهند که کاربر می خواهد. د رمقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان به سایت شما اعتماد بیشتری خواهند کرد و به همین دلیل است که باید ارزش سئو را برای سئو سایت خود جدی بگیرید.
 هنگامی که کاربران کلماتی را در موتورهای جستجو، سرچ می کنند بازدیدکنندگان زیادی از سمت گوگل به سایت آن ها جذب می شود و این به موفقیت هر سایت و یا شرکت بسیار کمک می کند.
بازدیدهایی که توسط سئو بدست می آیند نسبت به هر نوع تبلیغی برتری دارند و در دراز مدت سبب می شود تا هزینه کمتری برای شما رقم بخورد.


چرا موتورهای جستجو به سئو نیاز دارند؟ بالارفتن در گوگل را از ما بخواهید.

گوگل موتوری هوشمند است که به کمک کاربران نیاز دارد آن ها همیشه تلاش می کنند تا نتایج بهتری به کاربران در اینترنت ارائه کنند.با این وجود محدودیت هایی در این مسیر وجود دارد  که به سئو سایت نیازمند است.
سئو اشتباه سبب می شود تا شما را از دید کاربر پنهان کنند و به نوعی تمام تلاش شما به هدر رود.
 مطالب بالا سبب می شود تا رقبای شما در این حوزه کاری با روندی ضعیف تر به بازدید بیشتر و یا حتی محبوبیت بیشتری بین کاربران دست یابند.
 ربات های خزنده موتور جستجوی گوگل فاکتورهای مشخصی برای درک محتوای صفحات شما دارند و زمانی که این اصول از سمت شما رعایت شود برای رسیدن به جایگاه بهتر شانس بیشتری دارد.


سئو کلاه سیاه و کلاه سفید


 زمانی که یک سایت برای جلب رضایت مخاطبان فعالیت کند و قوانین و اصول سئو را رعایت کند تکنیک سئو کلاه سفید را پیش گرفته است.
 سئو کلاه سیاه تکنیکی است که رضایت و جذب مشتری را با اهمییت نمی داند و همیشه به دنبال دور زدن قوانین گوگل است.
هر چندماه یک بار گوگل این تکنیک های کلاه سیاه را بررسی کرده و سایت هاای که از این روش استفاده می کنند را تنبیه می کند.


مهم ترین روش های سئو سایت چیست؟ سئوی اصولی در کرج را از ما بخواهید


 معمولا روند بهینه سازی و سئو سایت یک فعالیت زمان بر است. معمولا برای رسیدن به جایگاهی مناسب در گوگل باید از روش های زیادی که می توانند به شما در این فرآیند کمک کنند استفاده کنید.
3 بازوی اصلی برای موفقیت در سئو هر سایت 
1-    سئو تکنیکال 
•    استانداردسازی کدنویسی در سایت
•    رعایت اصول سئو در طراحی
•    نشانه گذاری استاندارد
•    بهینه سازی سرعت سایت
•    طراحی نسخه ریسپانسیو

2-    بازیابی محتوب
•    شناسایی کلمه کلیدی ارزشمند
•    آنالیز رقبا
•    تدوین استراتژی محتوایی
•    تولید محتوای ارزشمند
•    برچسب گذاری و دسته بندی
•    لینک سازی داخلی
3-    لینک سازی هدفمند
اگر دو گزینه بالا را رعایت کنید قطعا به نتایج اولیه گوگل دست می یابید اما برای کسب رتبه 1 در نتایج گوگل می توانید از سایت های قدیمی تر لینک سازی خارجی برای سایت خود تهیه کنید.


برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان نیاز است؟

 برای دستیابی به رتبه 1 گوگل نمی توان کلیه کسب و کارها را در یک دسته بندی قرار داد زیرا باهم متفاوت هستند. گاهی یک سایت در 3 ماه به موفقیت می رسد، گاهی شاید برای یک سایت 1 سال زمان نیاز باشد.

چه تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل دارید؟

 گاهی کارفرما از شما میخواهد رسیدن به رتبه 1 گوگل را تضمین کنید در صورتی که این کار غیرقانونی است.

 برای دستیابی به رتبه 1 گوگل هیچگونه تضمینی وجود ندارد زیرا برای مشخص کردن رتبه شما بازه زمانی مشخصی وجود ندارد زیرا معمولا از آپدیت های جدید گوگل و فعالیت های رقبا ما بی اطلاع هستیم.
 زمانی که با کارفرما صحبت می کنید اگر از تضمین صحبت کنید قطعا برای سپردن پروژه به شما بیشتر ترغیب خواهد شد اما گوگل این کار را کلاه برداری می داند.


قیمت خدمات سئو چقدر است؟

سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ایی از خدمات اسن و نمی توان قیمت مشخصی برای کلیه سایت ها در نظر گرفت.
البته می توان خدمات سئو را در دسته بندی های متنوعی که شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و غیره قرار داد. برای هرکدام قیمتی تعیین کرد.

حجت بازدید : 57 چهارشنبه 27 اسفند 1399 نظرات (0)

دستگاه برش واترجت : با استفاده از تکنولوژی برش واترجت ، با فشار آب میتوایند برش هایی ظریف در فلزات و جامدات ایجاد کنید.

فروش دستگاه واترجت برای برش

نکته ای که باید به آن توجه شود این است که واتر جتی که تمام مواد تشکیل دهنده آن از آب است برای برش قطعات غیر فلزی مورد استفاده قرار می گیرد، لذا برای برش فلزات ذراتی ساینده به آب اضافه میشود که پتانسیل برش قطعات سخت را پیدا کند که اصطلاحا به آن جت آب ساینده می گویند .

قطعات سازنده دستگاه water jet (معمولی ، ساینده )

به صورت کلی قطعات سازنده این دستگاه به شرح زیر است :

 

  1. واحد هیدرولیک water Jet
  2. واحد تشدید کننده
  3. اکومولاتور
  4. فیلترها
  5. خطوط جابجایی آب
  6. شیر قطع و وصل جریان آب
  7. نازل واترجت
  8. نگهدارنده

 

اجزای سازنده دستگاه واترجت (بخش های مختلف دستگاه برش واترجت)

 

حجت بازدید : 61 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

برش پلاسما چیست و کجا استفاده میشود ؟ یکی از روشهای نوین برش که در صنعت و در برش الگو در تولیدی ها استفاده میشود برش پلاسما می باشد. در ادامه به بررسی روش برش پلاسما ، دستگاه ها و مزایای آن می پردازیم.

 ماشین برش پلاسما : ابزار برش به روش پلاسما

دستگاه برش پلاسما چیست؟

دستگاه برش پلاسما با فراهم اوردن جریان بالا ، قادر به جوشکاری می باشد و از مهم ترین و پر کاربرد ترین ، دستگاه های مورد استفاده در جوشکاری و برشکاری است .

برش پلاسما فرایندی است که در ان ، مواد رسانای الکتریکی ، با استفاده از جت شتاب دهنده پلاسمای داغ برش داده می شود .

مواد معمولی که با یک مشعل پلاسما قابل برش هستند عبارتند از :

  • فولاد ،
  • فولاد ضد رنگ ،
  • الومینیوم ،
  • برنج ،
  • مس و سایر فلزات رسانا .
برش پلاسما فرایندی است که که در ان فولاد یا سایر فلزات ( و گاهی اوقات موارد دیگر) در قطر های مختلف توسط یک مشعل ( (torchبرش داده میشود .
در این برش یک گاز (در برخی موارد هوای فشرده ) با سرعت بالا از نازل دمیده شده و در همان لحظه یک قوس الکترونیکی (Electrical ARC) بین گاز در سر نازل با سطح برش ایجاد میشود و گاز به حالت پلاسما می رود .
پلاسما به اندازه کافی گرم میباشد تا فلز را ذوب کند و برش صورت بگیرد . هوای فشرده نیز به اندازه ای فشار دارد که فلز ذوب شده را از مسیر برش دور نماید.
تاریخچه برش پلاسما :
برش پلاسما در سال ۱۹۶۰ از جوش پلاسما منتج گردید و در سال ۱۹۸۰ به عنوان یک راه حل بسیار سازنده برای برش ورق وصفحات فلزی معرفی گردید. مزایای برش پلاسما نسبت به برش فلز با فلز عبارتند از:
۱- تراشه فلزی ایجاد نمی‌گردد
۲- دقیق برش می‌دهد
برش دهنده‌های پلاسما خیلی سریع گسترش یافتند اماآن‌ها تا حدودی کند و گران قیمت بودند بنابراین بشتر به کاربردهایی که نیاز به تکرار الگوی برش (در کاربردهای تولید انبوه) بود اختصاص یافتند. همچون سایر ماشین‌های ابزار از سال ۱۹۸۰ تکنولوژی CNC برای ماشین‌های برش پلاسما استفاده گردید و از این طریق انعطاف‌پذیری بیشتری در برابر اشکال مختلف مورد تقاضا از طریق برنامه‌نویسی CNC از خود نشان داد؛ ولی باز هم با وجود کنترلرهای CNC برش پلاسما محدود به برش طرح‌ها والگوها در صفحات و ورقه‌های تخت بوده و فقط دارای دو محور(X,Y) هستند.
حجت بازدید : 47 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

تعویض باتری در محل در اصفهان : اگر خودروی شما نیاز به باطری دارد ، کافی است با باتری یار در تماس باشید تا در کمترین زمان ، در محل شما باطری را تعویض کنیم.

 

امداد باتری در اصفهان : نصب باطری در محل خودروی شما ، به ساده ترین شکل ممکن برای ماشین خود باطری بخرید.

 

در هر کجای شهر اصفهان که هستید ، برای تعویض باتری خود کافی است با باتری یار تماس بگیرید. 

 

ارسال باطری به محل خودرو در اصفهان را از batriyar.ir بخواهید.

حجت بازدید : 87 پنجشنبه 29 خرداد 1399 نظرات (0)

فروش پمپ آب در کرج : فروش انواع پمپ آب در کرج با بهترین قیمت ، ارسال و نصب پمپ ، از 0 تا 100 خرید پمپ آب را به ما بسپارید.

 

اگر به دنبال خرید پمپ آب در کرج هستید ، بهتر است با ما تماس بگیرید . 

فروش پمپ آب در کرج

چه نوع پمپ آبی بخریم ؟  پمپ آب در توانهای مختلفی تولید میشود که بر حسب اسب بخار می باشد:

  • پمپ نیم اسب بخار محیطی و بشقابی
  • پمپ یک اسب بخار محیطی و بشقابی
  • پمپ دو اسب بخار بشقابی
  • پمپ یک اسب بخار جتی
  • پمپ یک اسب بخار دو پروانه
  • پمپ یک ونیم اسب بخار دو پروانه
  • پمپ دو اسب دو پروانه
حجت بازدید : 3841 یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (1)

کتاب مدیریت تولید پایه یازدهم در شاخه کاردانش و فنی حرفه ای در مقطع دبیرستان و پایه یازدهم تدریس میشود ، ما اقدام به اماده سازی گام به گام مدیریت تولید کرده ایم تا بتونید به راحتی به پاسخ های کتاب مدیریت تولید دسترسی داشته باشید.

گام به گام پودمان مدیریت تولید پایه یازدهم

 

در گام به گام مدیریت تولید یازدهم ، بصورت کامل و جامع ، پاسخ همه تمرین ها، فعالیت ها، پژوهش کنید و سایر بخش ها را بصورت کامل آورده ایم و میتوانید به راحتی حل المسائلی جامع و کامل را دانلود کنید.

 

همچنین پاسخ تمرین های صفحه به صفحه کتاب مدیریت تولید را نیز به رایگان برای شما بر روی سایت پودمانی قرار داده ایم.

 

فایل گام به گام مدیریت تولید برای همه دانش آموزان پایه یازدهم رشته های مختلف کاردانش و فنی حرفه ای و همچنین برای معلمان و دبیرانی که درس مدیریت تولید را دارند میتواند کمکی بزرگ باشد.

 

 

برای دانلود گام به گام کتاب مدیریت تولید به لینک زیر مراجعه کنید : 

دانلود گام به گام کتاب مدیریت تولید

دانلود گام به گام پودمان 1 مدیریت تولید

دانلود گام به گام پودمان 2 مدیریت تولید

دانلود گام به گام پودمان 3 مدیریت تولید

دانلود گام به گام پودمان 4 مدیریت تولید

دانلود گام به گام پودمان 5 مدیریت تولید

 

دانلود گام به گام پودمان اول مدیریت تولید

دانلود گام به گام پودمان دوم مدیریت تولید

دانلود گام به گام پودمان سوم مدیریت تولید

دانلود گام به گام پودمان چهارم مدیریت تولید

دانلود گام به گام پودمان پنجم مدیریت تولید

حجت بازدید : 118 پنجشنبه 17 بهمن 1398 نظرات (0)

نصب ویندوز در کرج ، در محل مشتری ، در کمتری زمان ممکن ، به همراه امکان نصب نرم افزارهای مورد نیاز و درایور های آن

نصب ویندوز در کرج

نصب ویندوز در محل : در هر کجای کرج که هستید، در محل کار یا در اداره ، و یا حتی در منزل خود ، ما آمادگی کامل داریم تا در اسرع وقت متخصصین خود را به محل شما اعزام کرده و نصب ویندوز را برای شما بصورت کامل انجام دهیم.

هر نسخه ای از ویندوز که مد نظر شما باشد را بصورت کامل به همراه درایورهای آن برای شما نصب میکنیم .

  • نصب ویندوز xp در کرج
  • نصب ویندوز سون در کرج : نصب ویندوز 7
  • نصب ویندوز 8 در کرج
  • نصب ویندوز 10 در کرج

به همراه نصب درایورهای ویندوز و همچنین نصب آنتی ویروس در صورت نیاز.

نصب ویندوز بر روی کامپیوتر شخصی یا PC

نصب ویندوز بر روی لپتاپ

 

منبع : نصب windows در کرج

حجت بازدید : 84 سه شنبه 15 بهمن 1398 نظرات (0)

ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نما در کرج بصورت تخصصی و با کادری مجرب ، کافی است با ما تماس بگیرید.

ریزش سنگ نمای ساختمان، مسئله ای است که اکثر ساختمان های دارای نما با آن مواجه هستند.

همانطور که میدانید افتادن سنگ نما علاوه بر زشت کردن نمای ساختما خطر جانی و مالی نیز در پی دارد.

با محکم کردن و پیچ کردن سنگ نما جلوی خسارات جبران ناپذیر را بگیرید!

 

پیچ و رولپلاک نما در کرج

مراحل پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج

  • برداشتن سنگ های معیوب یا شکسته و پاکسازی سنگ
  • سوراخ کردن نما با دریل
  • زدن چسب سنگ به پشت سنگ
  • پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما
  • برای زیبا شدن کار میتوان محل سوراخ ها را بتونه کاری کرد یا رنگ زد
  • بندکشی و آب بندی نما

 

 

پیچ رولپلاک سنگ نما در کرج

پیچ و رولپلاک نما با طناب در کرج

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست در کرج

پیچ کردن سنگ نما در کرج

پیچ کردن نمای ساختمان در کرج

رولپلاک نمای ساختمان در کرج

رولپلاک سنگ نما کرج

پیچ و رولپلاک نمای سنگی در کرج

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

محکم سازی نمای ساختمان در کرج

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان کرج

 

آشنایی با راپل

شاید با کلمه راپل آشنا باشید. این واژه در اصل به معنی بازیابی هست. در واقع راپل یک تکنیک هست. کوه نوردان، غار نوردان و حتی کسانی که در ارتفاعات زیاد کار می‌کنند با این اصطلاحات آشنا می‌باشند و باید از آن استفاده کنند که جان افراد را نیز نجات دهند. همچنین باید اضافه کرد که در سنگ نماها نیز از راپل استفاده می‌کنند. راپل مجموعه‌ای از طناب‌ها هست که به‌وسیله آن می‌توان در ارتفاع معلق ماند.

 

استفاده راپل در کرج

 

به جز از مواردی که برای تفریح و خوش‌گذرانی در کوه‌نوردی و غار نوردی از راپل استفاده می‌شود یا در ورزش استفاده می‌شود. روش‌هایی نیز برای کسب درآمد از راپل وجود دارد که یکی از این موارد پیچ و رولپلاک نما هست. استفاده از این روش در پیچ و رولپلاک نما نیازمند آموزش و تخصص هست و هر کدام از این‌ها درآمد مناسب و بسیار زیادی برای کسی که این کار را انجام می‌دهد دارد.

همچنین شما اگر قصد انجام پیچ و رولپلاک نما را دارید باید در این کار آموزش‌های لازمه را ببینید تا در حین انجام کار دچار حادثه نگردید و همچنین از عهده انجام کار بر بیایید. البته در این مورد شما باید از قبل آموزش‌های لازمه در رابطه با راپل را دیده باشید و از معلق بودن در فضا و هوا وحشت نداشته باشید؛ اما مانند هر کار دیگری در این کار فراهم آوردن تجهیزات ابتدایی نیازمند هزینه هست، هزینه فراهم کردن تجهیزات اولیه تقریباً چهار پنج میلیون برای هر فرد هزینه دارد.

 

کار در ارتفاع در کرج :

برای کار در ارتفاع در کرج ، بهترین گزینه مراجعه به راپل کار حرفه ای و با تجربه می باشد. کافی است با ما در تماس باشید.

آدرس ما را در سایت "رولپلاک نما در کرج" خواهید یافت.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 478
  • بازدید سال : 1,495
  • بازدید کلی : 12,964